Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

dr_honnon 2013.05.09. 17:24

Bűvös hármas

Nem kell mindjárt a szexre gondolni! Az egyébként is "édes hármas"! A cím most kifejezetten a kábeltévén kívül eső - ma már elvileg 7 - alapcsatornára utal.

20120820144834!Magyar_Televízió.pngÉppen tettem vettem a konyhában, amikor is gondoltam magamban, hogy kapcsolni kék valamilyen háttérzajt, mivel a szomszédos városgazdálkodásban elmúlt az ütvefúrós, légkalapácsos, traktoros, markolós  ébresztgetések utolsó halva született gondolata is. Így maradt az MTV (Magyar Televízió te patkány), RTL Klub és a TV2. Kereskedelmi barátaink a tele-shopon és az ezoterikus műsorokon osztoznak, ezért jobbnak láttam, ha egy normálisabb zajt választok.

A választás - hát most utána nézhetnék - egy várandósoknak, vagy már kismamáknak szóló műsorra esett. Néhány másodpercet rögzítettem nektek belőle. Előre szólok a gátmetszésről lészen szó.

süti beállítások módosítása