Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

dr_honnon 2010.06.27. 22:55

Megjelent?!

Biztosan emlékeztek még a Rakod le! nevezetű együttesre!
Amennyiben nem: http://edzadzo.blog.hu/2010/06/12/punk_rakod_le_anarchia_sanyi_papo

A minap felkerestek ezek az egyébként normális, és a legtöbb helyzetben ruhát viselő, lelkes zenész srácok. És közölték velem, hogy felvették első albumukat "Nem kell neked áldozat, hiszen az te magad vagy!" címmel. Mivel nem is nagyon szeretnék piacra dobni, csak egy másolt CD-t nyomtak a kezembe (ugyanis kicsit hazautaztam Svájcból) és a borítót is később küldték el e-mailben, amit itt baloldalon láthattok.
A felvett anyag ütős, ám csak egyet dobhattam fel a netre mint az egyetlen megtűrt "médiaféreg" (a srácok fogalmaztak így). Én természetesen a legelső számot választottam, ami az egész album bevezetése (intro). Itt nem fogtok többperces hegedűszólókat hallani Sanyi bácsitól, és az ordibálásból is viszonylag kevés jutott.
Sajnos ennek a műnek is nekem kellett összedobni egy "videóklipet". A kérdésemre, hogy miről is szóljanak a képek, amiket bedobálok egymás után, így válaszolt Kalmár István: "Szeretnénk, ha a klip tükrözné az egész albumot, hiszen mi úgysem fogunk forgatni külön egyet. A lényeg, hogy legyenek benne meztelen lázadó/furán kinéző lányok, akiket később cenzúrázol, így utalva a borítónkra is."
Muszáj vagyok továbbá megjegyezni azt is, amit Sanyi bácsi (aki nemrég önszántából elhagyta a kórházat, kisétálva így az elvonóról) kíván üzenni: "Igyatok!" (a bizonyos képet közösen választottuk Sanyi bácsival)

Azt hiszem a klip alapötlete és a szám címe nagyon jól (irónikusan, na) összeillik. Tehát íme:
Rakod le! - Szeretem a lányok szemét! (intro)

süti beállítások módosítása