Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

dr_honnon 2010.06.11. 19:17

Hallo leute!

Németországgal kapcsolatban nehéz úgy írni, hogy ne politizálás legyen a vége. Választásom mégis erre a csodálatos országra esett, mert itt már sikerült ideig-óráig ellébecolnom.

Thaifölddel ellentétben, Németországban már jártam, sőt éltem is. Először 2006-ban Lipcsében töltöttem el 1 hónapot (a világbajnokság idején...), amolyan nyaralás céljából. Aztán pedig 2008. szeptemberében utaztam ki Berlinbe, ahol az egész tanítási évet eltöltöttem

Németországot sajnos egyik esetben sem a cúkorexpresszen utazva értem el, bár a repülés nagyban hasonlít. A német emberekről annyit, hogy akár jobboldali legyen az illető, akár baloldali, látszik rajtuk, hogy elveszítettek két világháborút. Hát basszák meg!

Az ország folyamatosan fejlődni látszik, hála a tökéletesen működő médiapropagandának. Az alsóbb oszálybeliek teljes elbutítása lehetővé teszi azt is, hogy a bevándorló népek a német nyelv teljes hiányában is egészen jólfizető munkát vállalhassanak.

Néhány szó Németország blogunkkal kapcsolatos érdekességeiről:

Személyes kapcsolatom a német prostitúcióval nem túl pikáns történet, de elgondolkodtató. Egy eléggé lepukkant környéken haladtam egy utcán, amikor (egyáltalán nem csúnya) lányokat láttam hiányos öltözékben. Mire a nem túl hosszú utca végére értem 5 lánnyal találkoztam összesen. Ez egyáltalán nem sok. A dolog érdekessége viszont, hogy ebből az 5 lányból 2 magyar volt...

Laaser: "Berlin az egyetlen város, ahol nincsenek tilalmi övezetek, és a nagyvárosban ezzel jók a tapasztalataink. A prostitúció így kevésbé feltűnő. A nők bárhová odaállhatnak, és ezáltal nehezebben foghatók meg, például a futtatók által. Ahol vannak övezetek, ott ki kell telepíteni őket, vagy egy pályaudvar környékére szállítani, és akkor az a környék elég csúnya lesz."

Matthian: "A probléma annak a megállapítása, hogy milyen üzemi bevételeik és milyen üzemi kiadásaik vannak.
Először is abból indulunk ki, hogy mindenki tisztességesen adózik, a prostituáltak is. Aztán előfordulhat, hogy pénzforgalmi vizsgálatot tartunk. Megnézzük az illető életmódját. Ha valamire költött, azt valahol meg is kellett keresnie. Hasonlóképpen megbecsüljük az üzemi kiadásokat is.
A bevételi oldalon ugyanaz a problémánk, mint minden olyan üzletágban, ahol nagy a készpénzforgalom. Egy prostituált se fog pénztárgépet használni. De, mint minden adózásra kötelezettnél, először is abból indulunk ki, hogy az igazat vallotta be.
Még ha büntetendő lenne is a prostitúció, Németországban az sem lenne akadálya az adóztatásnak." 1999. december

 

süti beállítások módosítása