Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

dr_honnon 2010.06.04. 02:34

Beindult!

Üdvözöllek benneteket kedves olvasók! Még nem teljesen alakult ki bennem a kép, hogy ez a blog mégis mi a lószar célt fog szolgálni (rajtam kívül természetesen senki nem írhat ilyen alpári undorító stílusban)!
Ma reggel, amikor felkeltem (mutatóujjammal merevedést szimulálva szobatársaim előtt) még nem gondoltam volna, hogy blogger leszek. De lám, de.
Az "EDZADZö" szó eredete szigorúan magyar. Terjedését egy körülbelül 11-13 fős csoport biztosítja, leginkább az utcán (bekészülve).
Felhívnám a figyelmet itt a legeslegelsőelsőlegelselgsel, a legelső posztban, hogy a blog tartalma erősen fiktív. Tehát, amit olvastok itt az nem igaz!
Le lett írva tehát feketén fehéren!  Persze ez a kijelentés nem az összes bejegyzésre igaz. Ahhoz pedig, hogy eldöntsétek, hogy mékmicsoda...cask józan észre van szükség! Köszönöm!

süti beállítások módosítása